DOPRAVA ZADARMO pri objednávke nad 50€.

Váš nákupný košík je prázdny

Reklamácia

Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru. Pre uplatnenie reklamácie je zo všetkého najskôr nutné si prečítať reklamačný poriadok, v ktorom sú uvedené všetky práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. 
V prvom rade kontaktujte predávajúceho, na e-mail pošlite vyplnený reklamačný formulár. 

e-mail: info@perfektnabytok.sk

Príloha č. 1

Reklamačný formulár

Následne budete pokračovať podľa inštrukcií, ak to bude nevyhnutné.

Postup pri reklamácii tovaru:
1. Reklamovaný tovar očistite.
2. Reklamovaný tovar zabaľte tak, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu.
3. K tovaru priložte kópiu faktúry a vyplnený reklamačný formulár
4. Reklamovaný tovar odošlite na adresu: Ľubomíra Krúpová, Hviezdoslavova 39, 027 43 Nižná, SR. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. V tom prípade tovar nebude prevzatý.

Akonáhle nám reklamovaný tovar dorazí, budeme vás informovať prostredníctvom e-mailu a tiež začína plynúť lehota 30 dní na vybavenie reklamácie. O všetkých podstatných aspektoch reklamácie, akými je napr. zaslanie tovaru distribútorovi na posúdenie či vybavenie reklamácie, budete opäť informovaný/á prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním stránky vyjadrujete súhlas s anonymným používaním a uchovávaním cookies. Viac informácii

Súhlasím